Name:
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose Weight
Gain Weight
Improve skin complexion
Improve health
Healthy breakfast
Earn extra income

Put a website form like this on your site.

APA YANG BEZA KURUS DENGAN HERBALIFE DENGAN GUNA CARA LAIN?


Perkara utama korang kena tahu pasal Herbalife ialah ia produk nutrisi. Bila sebut nutrisi, dengan produk yang sama korang boleh turunkan berat badan, naikkan berat badan ataupun maintainkan berat badan.

Apa beza Herbalife dengan produk-produk lain?

Yang soalan macam ni memang aku takleh nak jawab. Memang terlampau banyak kat pasaran sekarang ni yang menawarkan perkhidmatan menurunkan berat badan. Kenapa banyak? Sebab demand tinggi. Orang berbadan besar untuk pengetahuan korang TAKKAN BERKURANGAN jumlahnya dan dari tahun ke tahun akan meningkat. Buatlah macam mana pun, memang tu akan terjadi. Bukan aku cakap tapi WHO yang cakap. Statistik mereka 1.6 Billion overweight 2005 dan angka ni jadi 2.3 Billion menjelang 2015. Haa, termasuk dalam statistik ni sangat takut ok

Dah ada lebih 68 juta testimoni bertulis, yang hantar surat kat Herbalife bagitau yang depa dah turun berat badan dan produk ni dah berada di pasaran selama 31 tahun. piew, tu je aku mampu cakap. ok?

Berbalik kepada tajuk

Aku akan share dengan korang, apa beza korang kurus dengan Herbalife dengan cara lain. Bila aku sebut cara lain tu, termasuklah penggunaan produk, korang puasa tak makan nasi berbulan-bulan, senaman yang hardcore ataupun apa-apa juga caralah. Kat bawah ni aku senaraikan KEISTIMEWAAN HERBALIFE yang korang kena tahu

1) Ada coach yang sangat prihatin

Korang beli je Herbalife, memang korang akan dapat seorang coach. Siapa coach? orang yang korang beli lah. Sebab tu bagi yang beli melalui internet. sorrylah ya, tak dapat den nak nolong. Coach ni sangat penting, sebab ye lah mereka pun pernah alami masalah yang sama dengan korang - NAK TURUNKAN BERAT BADAN. Jadi mereka memang pahamlah kalau korang nak give up lah, macam susah lah, coach ni akan memastikan korang berada di landasan yang betul - landasan nak turun berat badanlah!

2) Shape up - shape up - shape up

Yang best pasal produk Herbalife ni adalah dia akan membuatkan korang shape up. Masuk shape up tu bentukkan badan koranglah. Ada SAAAAAANGAT ramai custemer yang berat turun 2-3kg je, tapi dia punya pinggang mengecil 3-4 inchi, peha semakin kecik dan ada yang tukar saiz baju dulu M pun tak muat sebab selalu pakai L je, sekarang siap pakai S!


                                                                                                                                                 DULU - belon

                                                                                                                                        Sekarang - bujur sireh!

Shape up ni terjadi sebab protein. Herbalife memang kaya dengan protein. satu shake tanpa F3 ada 8gram lebih. campo F3 lagi-lagilah banyak. So bila korang dah sumbat dengan protein dalam badan, memang shape up lah badan korang tu. 

3) Team yang sentiasa support

Manusia adalah elemen yang membina masyarakat. Masyarakat yang positif lahir dari kumpulan yang memiliki emosi yang positif. Yang aku suka dalam Herbalife ni, semua distributornya/pengedarnya adalah begitu teruja untuk tolong satu sama lain.


4) Turun berat badan dengan sihat

Sebab produk yang luar biasa ni, turun berat badan dengan Herbalife sama dengan kaedah neutral. Kenapa aku kata neutral? Sebab Herbalife adalah makanan. Turun berat badan dengan makanan tu kan namanya neutral. Korang makan tapi korang turun berat jugak. Lain kalau korang force badan buat senaman berlebihan, in the end korang stop maka badan pun naik. Dengan Herbalife ni, dengan cara control hunger dengan betul (sebab kenyang) korang pasti akan turun dengan berjayanya.

Satu shake Herbalife tu lengkap, Vitamin A, C, D, E, B1, B2 bla bla bla, calcium, sodium even kolesterol pun ada! Benda ni semua terkandung dalam makanan/buahan-buahan yang kita selalu makan. Nak compare nutrisi shake Herbalife dengan makanan biasa kita makan?
  • 1 shake Herbalife ada 303 mikrogram Vitamin A, korang kena amek 3 biji Apple untuk jumlah yang sama, 
  • 1 shake Herbalife ada 5.2miligram Niacin (Bahasa lain Vitamin B3, elok untuk sistem penghadaman dan juga conversion food kepada energy), korang kena amek 8 biji pisang untuk dapat jumlah yang sama, 
  • 1shake Herbalife ada 4.8miligram Vitamin E (Pompuan patut suka sebab ia boleh mengurangkan kedut di muka!), korang kena amek 5 biji kiwi untuk dapat jumlah yang sama 



Fast food for smart people

Sebab tu Herbalife boleh berada kat pasaran lama, sebab produknya betul-betul hebat! Kurang dari 1 minit saje korang boleh sediakan minuman ni. Sebab tu Shake Herbalife terkenal dengan nama - Fast Food for Smart People. Takdelah nak kunyah 8 biji pisang, nak makan 3 biji Apple dan 5 biji kiwi hari-hari. Mahal ok. tu baru 3 jenis nutrition, shake Herbalife ada 19 jenis nutrition semuanya! Dan untuk harga 1 shake tu, just RM 4-5 je, sangat jimat berbanding nak beli makanan lain. See, thats the beauty of Herbalife

Yang merumuskan formula Herbalife ni bukan calang-calang orang, semua hebat-hebat belaka. Ada doktor yang menang Nobel prize lagi! Fasiliti untuk penyelidikan pulak bukan ribu-ribu, tapi juta-juta! Tahun mendatang, akan diperkenalkan 'Seed to Feed' lagilah yakin dengan produk ni. 

Aku tak tahu cara lain boleh ke tak korang nak turunkan berat badan, tapi kalau dengan Herbalife, produk dah GILA HEBAT, dengan izin tuhan akan dapat berat ideal korang inginkan.

Credit to : Abg Joe Macho
                                                                                                


Thanks for reading =)

No comments: